ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Αφού χωριστείτε σε ομάδες, ξεκινάει η διαδικασία κατασκευής χαρτιού. Οι μεταφορείς μοιράζουν το χαρτί στους Κόπτες για να ξεκινήσουν να το κόβουν.

Στη συνέχεια μεταφέρουν το ζεστό νερό μέσα στις λεκάνες. Το χαρτί που κόβεται μεταφέρεται μέσα στις λεκάνες και αφήνεται περίπου για 15 λεπτά για να μαλακώσει. Στη συνέχεια, οι Ανακατωσούρηδες ανακατεύουν το κομμέο χαρτί και με τη βοήθεια του γουδιού μέσα στο τρυπητό και το μετατρέπουν σε χαρτοπολτό. Αφού ετοιμαστεί ο πολτός οι κατασκευαστές βυθίζουν την σίτα μέσα στη λεκάνη και την ανεβάζουν σιγά-σιγά. Στο πάνω μέρος της υπάρχει στρώμα χαρτοπολτού. Αφού το στραγγίσουν στην συνέχεια το αναποδογυρίζουν σε φύλλο εφημερίδας ή περιοδικό και πάνω από τη σίτα με το βετέξ απομακρύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο νερό. Μόλις ολοκληρώσουν τη διαδικασία οι Μεταφορείς το μεταφέρουν στον ήλιο για να στεγνώσει. Θα χρειαστεί τουλάχιστον μια μέρα για να στεγνώσει τελείως και να είναι έτοιμο το χαρτί, το οποίο εύκολα ξεκολλάει από την επιφάνεια πάνω στην οποία στέγνωσε.

Στην περίπτωση που θέλουμε να φτιαχτεί χρωματιστό χαρτί πρέπει να διαλυθεί ποσότητα από τέμπερα μέσα στο νερό όταν είναι έτοιμος ο πολτός. Επιπλέον μόλις στραγγιστεί με το πολύ νερό μπορούν να προστεθούν αποξηραμένα φύλλα τα οποία θα κολλήσουν στον χαρτί καθώς θα στεγνώνει.

ΟΜΑΔΕΣ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Πατήστε εδώ για να συνεχίσετε το ταξίδι μας...

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License